STREEEEEESS

Måste slänga in några rader nu fast jag är så grymt stressad!
Jag är så glad för det gick så jävla bra på provet, åh vilken stor klump som har släppt nu.
Alla timmar jag satt och pluggade igår var inte förgäves.
Men då är det ju någonting som är så typiskt mig, jag kunde allt, alla MVG frågor.
Men jag kunde INTE G frågan som bestod av : Mellan vilka årtal var medeltiden?
ÄH, ÖH, EH? Snacka om att vara knäpp alltså.
Det kanske man borde ha tagit reda på.
Blev besviken på mig själv som inte pluggat in det lätta.
Men jag chansade iaf där och fick rätt, 500-1500 talet.
Sedan blev det fel på andra frågan också
(som också var lätt) Ni vet vad faserna hette typ : senmedeltiden, högmedeltiden osv.
Jag kunde dom två men inte den trejde.
Aja, jag blev skitnöjd iaf ;) Ett litet fel gör ingenting, hoppas jag.

Nu ska jag fortsätta plugga till mitt psykologiprov imorgon.
Men det är så logiskt och intressant, så det är inte alls lika jobbigt!
Önska mig lycka till!
Det blir snabbhämtmat från Frasses för det kan jag unna mig i denna stress,
plus att min mamma är ute och reser så jag har ingen som tar hand om mig! :(

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0