SVAR PÅ TAL

Hej, förlåt har varit så sjukt stressad idag och är det än!
Pluggar till en massa prov, redovisningar osv.
Men ni ska såklart få svar på era frågor! :)

Vanessa :  Varför är du så underbar? =)
Svar : För att jag har så underbara vänner såklart ;)

Frida: Hur fick du ditt jobb? :)
Svar: Min låtsaspappa äger lundströms fastigheter, så det är genom honom som jag får jobbet då :)

Johannaa : Hur gammal är du? :)
Svar: Jag är sjutton, fyller alldeles snart arton och det är det jag längtar så tusans mycket till ;)

Fanny : Haha, hade ju kunnat fråga dig irl men nu när du lika väl har frågestund kan jag ju passa på;) Har länge funderat på det här, men vad heter den bruna ögonskuggan du brukar ha på dig? :)
Svar: L´oreal PARIS, Colorappeal trio pro ;) Räckt länge och super fin!




Åsikter
Postat av: Frida

Jaha okej :) är de bara något du får göra? eller kan man fråga om man själv får göra de? :)

2009-09-22 @ 13:22:42
Postat av: Helena

Ja, alltså du kan ju förstås fråga på olika ställen :) Men jag fick det enbart genom honom.

2009-09-24 @ 21:06:36
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0