TOM PÅ FÖRSLAG

Igår gick jag, Vanessa och Eve på stan.
Jag köpte lite presenter åt Erica som fyller år på Torsdag!
Jag köpte även åt mig själv en röd liten väska. Snygg som tusan!

Kvällens planer är inte så klara, så jag får se vad som händer!
Just nu känner jag mig ganska tom på bloggande,
känns som att jag inte har någonting intressant att komma med.
Några förslag på vad ni vill läsa om? Kommentera förslag!:) Kram

Förlåt, missade Fannys fråga igår.
Hur känns det när idioter bryr sig för mycket om ditt liv?

"Haha ja.. Bra fråga!
Så länge det är idioter, så är det ganska skrattretande.
Ganska kul faktiskt!
Folk som hela tiden ska lägga sig i ens liv, kärleksliv eller whatever är ju ganska störande.
Men man märker ju alltid vilka folk som är falska och sanna : )
Endel folk vill bara irritera mig, men jag vet vilka de är.
Det stör mig inte på något sätt, och kommer aldrig göra det.
Så fortsätt såhär ifall det är kul. Det gör mig ingenting
Det verkar bara störa dig själv."


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0