VAD TAR DET MIG TILL?

Alltså, måste säga en sak.
Jag är så jäkla sugen på att göra en jävligt stor och oväntad sak!
Något som typ ingen skulle tro att jag skulle göra.
Men jag vet inte om jag skulle våga.
Men bara för att..

Typ bryta den där trenden.
Jag menar egentligen, alla mina vänner har samma stil, jag med.
Vi har alla långt hår, brunt eller blont. Alla typ lockar det när vi ska ut.
Vi alla har den där frisyren, som de flesta tjejer har idag.
Så varför inte egentligen?
Men skulle jag våga?
Nå, här kommer det!
Jag är jävligt sugen på att klippa mig KORT!
Alltså kort på riktigt, typ superkort.

Ungefär i denna frisyr -

 



Åsikter
Postat av: Elin

Du hade passat skit bra i de, med dina starka ansiktdrag. de hade nog blivit kanon! :) kram

2009-09-03 @ 21:58:28
Postat av: ida v

hade varit skitsnyggt på dig!

2009-09-04 @ 10:10:22
Postat av: Olivia

Tror du hade passat svin bra i det! ;D Det är ju vågat, men kul att göra något nytt :)

2009-09-04 @ 16:52:59
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0