VÄLDIGT LYCKAT!

Jag måste säga att kvällen verkligen inte blev som jag trodde!
Mycket, mycket, mycket mer lyckad!
Jag kom hem nyss och egentligen skulle jag vara hemma för ca 5 timmar sedan,
så det säger väl en hel del?

Istället för att åka hem kring 11 efter förfesten hos Erica,
så följde jag med dem ut och dansade på Café lino.
Jag älskar att dansa, älskaar!
Jag gav Erica ett Jordgubbsvin också gav jag och tjejerna henne en tatuering,
som hon ska göra på Måndag:)

Träffade lite gamla vänner ifrån Luleå på Café lino och det var superkul!
Ja, jag måste säga. En sånhär utekväll, det var längesedan! :)
Väldigt uppskattat :) Tack mina luleåtjejer!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0