VÅRAN LÖSNING PÅ DET MESTA..

Hahah mitt och Fannys samtal på MSN.
Nog märks det att jag slutat snusa och hon slutat röka liiite..

Fanny säger:
Det går åt HELVETE : ( Jag vill fan grina :(
Hur går det själv? Går det bra?
helena säger:
Jag vill också grina

Sedan frågade hon vad läraren hade sagt på lektionen som skulle komma på provet..

Fanny säger:
BRABRABRABRABRABRA!!!!!! ALLT DET DÄR KAN JAG"" ÅH NU VILL JAG SKRATTA
helena säger:
HAHA :D
Fanny säger:
om man kan det där borde man i alla fall få godkänt!
ANNARS ÖVERKLAGAR VI TILL REKTORN
helena säger:
Men du, jagvill bara gråta.
Det kommergå åt helvete :(
helena säger:
assåjag är så trött i huvudet så jag orkar verkligen inte varken skriva eller läsa ett ord till

Fanny säger:

men naw : (

Egentligen är det samma här, men jag knarkar kaffe och kakor. hahah då blir jag pigg

helena säger:

Jag ska gå och se om jag har ingredienser till att göra kladdkaka fan

Fanny säger: 

hahaha GÖR DET

socker gör att man blir PIGG

helena säger:

tänkte att jag kan ta lite hallon med massa socker

Fanny säger:

Jaa, gör det!!

helena säger:

Gud vad gott är så sötsugen

Fanny säger:

Jaag med, jag måste kuta och hämta en till kaka......


Åsikter
Postat av: Fanny

haha, love it!

2009-09-28 @ 00:04:14
URL: http://ninija.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0