YOU CAN´T AFFORD ME

Tjaa! :)
Jag har överlevt ännu en Lördag! Och den har varit riktigt kul.
Det började med att jag och Vanessa åt sushi och gick sedan till Jennie.
Jennie fyllde 18 år så hon fick massa fina presenter och vi blev bjuda på en helvetes massa bål!
Jag drack även mitt jordgubbs vin, som smakade bra det med! Men aldrig mer vin nu alltså,
man blir så jävla bakis av den skiten. Trist, för jag älskar vin!

Vi gick ut på ICE klockan 12 typ, det var riktigt kul.
Men det var lite dåligt med folk för att vara löningshelg faktiskt,
jag trodde att det skulle vara mer! Men jag hade alla jag behövde där
Vanessa, Jennie, Frida, Vanessa, och Eve såklart!
Fast saknade självklart Mickis som var hemma med Tobbe.
Jag vet ju att jag är tråkig eftersom jag inte har någon kamera längre,
så jag kan ta bilder och lägga upp!
Kanske får ta några bilder från Fridas kamera senare ;)

Later!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0