KOH PHAYAM

När vi kom till Koh phayam såg vi bara området där vi bodde. SÅ jävla fint! Vi bor alltså på stranden. Det går inte att beskriva men vi har liksom en privat strand för resorten, lixom en egen liten sand-ö som är omringad av broar och vatten där våran feta restaurang står och sedan våra bungalows som går ut på stranden och i vattnet. Vi har lixom inglasade väggar, på sidorna och ut mot ballkongen. Ballkongen sträcker sig ut efter stranden, så ifall man hoppar ned så är man på stranden. Vi har typ 8 kuddar som är skönare än något annat jag har känt på, samma med sängen och lakanen! Mikael föll pladask in i koma i sängen efter att ha duschat i DUSCHEN.. Den är ju inte heller så tråkig! Hela badrummet är helt sjuuuukt fint. Det känns så underbart med tanke på att det är ganska stor skillnad från hur vi har bott under dessa månader i thailand. Helt sjukt vilken lyx det är.. Helt klart användbar som honeymoon-suite! VILL ALDRIG HÄRIFRÅN!

Efter att vi kom in i bungalowen så höll båda två på att börja gråta för att det var så sjukt fint! Vi har sprungit runt i tofflorna vi fått, hoppat i sängen som småbarn och klämmt i kuddarna, duschat inne i det UNDERBARA badrummet

Nu ska vi möta mamma och Hans på piren, det kommer göra min dag perfekt! Jag ska njuta av varenda dag hon är här. Reunion i underbara thailand efter 4 månaders längtan efter varandra! Tro mig att det blir kramkalas!


Åsikter
Postat av: bella

Jag har följt din blogg jätte länge även fast vi inte känner varann.. Vet inte varför jag började.. Men iaf, tycker det är jätte kul med bilder nu när du är i thailand. Så kan du inte ladda upp lite nytt nu när du fått kameran?:) Skulle vela se din tatuering också :) Ha det bra i värmen.

2011-01-18 @ 17:24:27

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0