BODEN..

Idag åt jag lunch med mamma, hans och stina på stan! Efter det gick jag och mamma på gallerian och kollade runt lite. Jag och Mariell träffades på stan efter det och vi satt ute och pratade väldigt länge, tills vi kom på att våra små rumpor blev väldigt kalla av bänken. Efter det gick vi runt och kollade lite på stan, känner vääääldigt stort sug efter att shoppa! Men inte så lätt när man är PANK! :) Hehe. Det var iaf jätte roligt att umgås med mariell, vi har inte setts på oerhört länge! Kul också att se lite annat känt folk på stan, har inte riktigt vant mig än med alla kända ansikten ;)

Nu är jag hemma och vi ska snart äta, sedan ska jag iväg på choklad partajet ;)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0