GAMLA BILDER

hittade endel bilder på pappas dator som jag har så mycket minnen ifrån!
vissa är svingamla och endel är nyare. Så härligt det är med gamla foton!
PS. Varnar känsliga tittare för endel är verkligen HEMSKT fula, men jag bjuder på det.
För det är så mycket minnen för mig och säkert för andra också!


Jag och min gumma, Erika, på en fest i Boden :)


Jag och bästa Vanessa utanför björknässkolan!


Erika, Emilia, jag och Olivia på fest i Luleå!



Jag och BÄSTA bästa på våran student!


Jag och mamma på skidresa i Sweich


Jag och gubben färgar håret!


Jag och älskling på min student!


Micke fiskar i våran stuga! :)


Vanessa när vi skulle göra en rolig grej till skolan :)


Jag och gubben bakar i stugan :)


Jag och min bästaste Vanessa (verkar varit kortkort som gällde där...hehe)


Jag och min släkt skålar för mig på min student!


här är typ det pinsammaste.. såg fan ut som en kille :(


Nina och jag, VÄLDIGT länge sedan.


Emma och jag på julafton.


Jag och far!


Emma, jag och Oliver. FAN VAD SMÅ VI VAR!






Åsikter
Postat av: Vanessa

Haha SHIT jag trodde inte jag hade SÅÅ korta kjolar! Haha. Vad kul att du har så många gamla bilder som man otroligt nog inte har sett redan! :) Fleeeeer <3

2011-03-18 @ 03:27:23
Postat av: Yanina

hahaha oh my GOD! <3

2011-03-20 @ 00:57:18
URL: http://somaiya.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0