ONSDAG

Har haft sjukt mycket att göra idag faktiskt!
Jag vaknade kring halv 10 och efter det sprang jag och mamma omkring på stan och gjorde ärenden.
Jag var på vårdcentralen och apoteket och sedan handlade vi lite på coop.

Hann hem ca 1 timme sedan drog jag och jobbade på max i 2,5 timmar sedan snabbt hem och åt hemmagjord pizza med mamma och Brittinger. Efter det färgade jag Brittingers hår och bådas ögonbryn. Har kollat lite på övningar inför högskoleprovet nu och ska slå på ett avsnitt av sex and the city. Är sjukt trött!

Ska försöka koka ihop något roligare i bloggen imorgon..
Vanessa klagar på mig! ;)


Åsikter
Postat av: Vanessa Dassa

Säkert:)0722844299 puss

2011-03-24 @ 10:17:25
URL: http://vanessadassa.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0