SÖNDAG

Kort inlägg:

Igår bestämde jag mig för att skippa farmen. Kände att det var lite för dyrt för mig just nu och behöver spara mina pengar! Istället åkte jag på myskväll hemma hos Micke och vi såg på film och mös på hela kvällen. Var många dagar sedan vi sågs, så det var roligt.

På morgonen blev jag inringd från jobbet och åkte självklart dit! Älskar mitt jobb. Trivs så bra med både jobbet och kollegerna. Slutade för ett tag sedan och har nu tagit en dusch och ska jag åka iväg till Elin, jätte söt tjej som vi träffade i Thailand, på filmkväll. Det ska bli roooligt! :)

Hoppas ni får en bra Söndag!


Elin, Nathalie, jag, Robin och Albin på KOH PHANGAN!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0