SÖNDAGSMYS

Känner mig så glad just nu, njuter av varenda dag.
Och ikväll kommer bli så mysigt!
Jag, mamma, hans och stina har varit och handlat för tacokväll.
Micke kommer hit och äter med oss och sedan
 ska jag och mikael äta gotta och se film hela kvällen!

Till veckan har jag tänkt börja träna! Mamma får peppa mig,
för klarar det inte av mig själv. Har blitt för slö :)

Ikväll bokar jag min resa från stockholm den 9 April,
vilket betyder att jag får umgås med min Erika i ett dygn!



Åsikter
Postat av: Anonym

Åh jag längtar!! <3

2011-03-21 @ 23:34:20
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD vad vacker du är du är min förebild

2011-03-22 @ 19:16:13

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0