TISDAG

Idag märkte jag att jag hade liiite feber.
Blev typ glad för att jag inte behöver känna press på att göra saker då, hehe :)
Har pluggat lite till högskoleprovet osv, jag hoppas att det går bra!

Igår spelade jag, mamma och micke ett spel som heter utan tvekan.
Där får du inte svara ja, nej eller kanske. Svin svårt, för det är bara ja och nej frågor.
Du får alltså komma på andra saker som "tror inte det" eller "kanske" men du måste svara sanning och får inte upprepa samma svar. När vi började spelet blev jag svinförvirrad och mamma frågade : Vad heter du? Mitt svar blev : Jag vet inte! Haha.. Vi fick oss många goda skratt!


Åsikter
Postat av: Vanessa Dassa

Thanks babe! Javisst, de bara säga till messa mig, du har mitt nummer?

2011-03-23 @ 14:44:58
URL: http://vanessadassa.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0