UPPESITTARKVÄLL

HUUH! Helt slut.

Har haft så fullt upp idag så jag har inte hunnit andas förrän nu! Men guu så rolig dag och ännu roligare blir det imorgon. För vet ni vad som händer dååå? "DÅ ÄR DET NÅGONS DAG, ja det är mammas dag. NEJ DE E INGEN VANLIG DAG, för det är mammas födelsedag. Hurra hurra hurra!"

Åh längtar så mkt! För det första får jag ge henne mina presenter och för det andra så får jag träffa hela släkten som jag inte sett på så länge. Särskilt kul ska bli att se min kusin, Agnes, som kommer från stockholm! Åh vad jag ska krama om henne :)

Hur som hellst.. Min dag började med ett core-pass på step in 10.45! Efter det så lunchade jag med mamma och pappa i ca 2 timmar. Hehe, vi pratade hur länge som hellst! Sen jobbade jag fram till klockan sju. Efter det var det raka vägen hem. Tog 2 timmars bad och läste min bok, så spännande den är! Har bara ett kapitel kvar men den är så hemsk, så vågar inte läsa det ikväll. Haha ;)

Efter det har Micke varit här och hälsat på en snabbis, var jätte kul att se honom! Och sen har jag typ haft uppesittarkväll kan man säga. Haha, så blir det när man missade julafton här hemma. Gud så jag har pysslat på! Har bakat tårta och slagit in massvis av paket tills imorgon :) Världens bästa mamma fyller ju år och jag tycker faktiskt att alla förtjänar en tårta på sängen när man vaknar, när man fyller år!:)


Nyduchad helena bakar tårta!


Ja alltså, jag sa aldrig att jag var proffs..


Paketinslagning! :) älskar älskar älskar att slå in paket!


Hehe så aldrig att jag var bra på det heller.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0