MORGONPIGG JA..

Vaknade för en timma sedan, alltså 6.00.. Helt omöjligt att somna om, är ju van vid att klockan är 1 på dagen nu. Jag anstängde mig verkligen allt för att åtminstone orka hålla mig vaken till tio igårkväll (klockan 4 på natten i thailand) men ändå vaknar jag nu.. :(

Igårkväll blev middagen lasagne hos Mickes föräldrar. Fyfasen vad gott det var! Åt också smörgås med bregott och ost. (muums) Vi hade ju såklart massor att prata om men efter det så åkte jag till Emma och Agneta, dem blev måttligt överraskade! Vi satt och pratade i ungefär en timme sedan åkte jag hem,
för jag var så GRYMT trött.

Jätte roligt att få träffa allt folk som man varken pratat med eller sett på 6 månader :) Och idag är det min och fannys tur! WIE. :) Som jag har längtat efter det och nu är det dags! Vi kommer ha så grymt mysigt. Som jag har längtat så många gånger borta i Asien att bara ha någon av mina tjejer att prata med, önskat att man kunde teleportera sig bara någon timme och sedan tillbaka.. Och nu får jag göra det, HUR LÄNGE JAG VILL! :)


Jag och Emmis!


Jag och Fanny!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0