MAMMAS FÖDELSEDAG

Har jobbat ett tag och nu är jag dödsmätt, för köpte med mig mat hem..

Gårdagen var jätterolig! Åh så kul det var att träffa alla släktingar, blev kramkalas!
Dagen började med att mamma fick frukost/tårta. Hon fick öppna massa presenter.

Av mig fick hon en fin klänning som hon sedan bärde under kvällen, en tunika, ett nattlinne, ett par trosor, ett halsband, en lampa, en värmekudde (som jag köpte i thailand.) Man fyller den med vatten och är av jätte mysigt material. Sedan stoppar man in den i en kontakt i väggen så den blir varm och gosig (för hon är allergisk mot vetekuddar) också fick hon en tavla på mig som jag gjorde åt henne i thailand. En jätte duktig målare som ritade av mig!

När släkten kom åt vi trerätters middag och drack vin. Vi åt och pratade i ca 3 timmar och det var SÅ kul! Efter alla hade åkt så stannade Agnes, min kusin, och sov över. Det var så roligt att få träffa henne igen.

Bilder från gårdagen:


Mamma på morgonen.


Öppnar paket!


Dukat för middag.


Pappa på födelsedagsfika, skruvar ihop lampan som mamma fick av mig!


Släkten!


Hans, Ida, Christer, Agnes, Eva och Simon!


Mamma, simon och hans tjej Ida :)


Jag, morfar och lite av Agnes.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0