MYS SÖNDAG

Hejhej!
Kändes faktiskt lite segt att uppdatera idag, så jag gör det bara för att mamma vill det så gärna.
Hon åkte till sydafrika idag, därför vill hon kunna läsa mina uppdateringar!

Jag tror att jag talar för alla som var med igår när jag säger att kvällen igår var SKITLYCKAD! Hade så himla kul.  Det kändes som att man fick umgås med nästan alla som man önskade. Förutom Erika då som gömmer sig i Stockholm! :)

Det var bara "hemmafest" och vi gick aldrig ut på krogen. På så sätt lyckas ju alla hålla ihop också! :) Först åkte jag, Emma, Vanessa och Jennie på Klas 23års-fest. Efter det åkte vi till stan och umgicks med Fanny och Petter och en massa andra. Jag och Fanny sjöng en massa karaoke! :)

Idag har jag bara slöat framför TV:n och skjutsat mamma till flygplatsen. Har några få bilder från igår!
Puss

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0