FEBRIG

Hej!
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på senaste.
Så nu kommer ett inlägg, nu när jag är sjuk!
Hade det jättebra med pappa och Agneta iallafall, riktigt mysigt!
Och det var kul att dem fick komma och se hur jag bor. I helgen har jag jobbat.
Igår 10-20.30, sedan drog jag till Joel på personalfest där vi sjöng singstar m.m. Det var riktigt trevligt :)

Idag slutade jag fem och nu känner jag mig så jävla febrig och sjuk.. Det har inte varit en lätt dag.
Har krypt ner i soffan med godis och chips, för det är ju faktiskt Söndag idag!
Även om det verkligen inte känns som det. Skönt iallafall att få ligga och ta det lugnt hela kvällen, och imorgon börjar jag inte först 4 :) Puss och kram!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0