less på denna sjuka

hejsan :)
varit i sjuk mycket fram och tillbaka detta år, men nu har det slagit till ordentligt.
har inte kunnat gå till skolan på hela veckan och inte kunnat resa mig från sängen nästan.
håller på att bli galen, vill inte sitta hemma längre nu.
eve kanske ska komma förbi senare, ska bli skönt att ha någon här iaf så jag slipper vara själv:) pappa jobbar hela natten, så känner mig väldigt ensam i huset.
nu har jag iallafall bokat flygbiljetterna till göteborg den 30 april :) ska bli underbart att få åka dit igen till min underbara pojkvän.

snart är det sommarlov, någon mer än jag som längtar?:)

ha det så bra så länge!
pusso


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0