ALLT SOM VARIT

Ja, jag är uppe tidigt.
Egentligen börjar jag inte föränn kl 10, men jag tänkte sätta mig och plugga lite eftersom att jag har 2 prov idag. Ge-mu och Grammatikprov i Engelska. Såhär har min helg sett ut-
Fredag var jag barnvakt till lilla David. Senare åkte jag till pappa i Sävast, slingade håret och bara myste på. Kring 10 kom Micke och då färgade vi även hans hår. Vi var ju tvugna att vara lite snygga inför Lördagen då vi skulle till Macke ; )
Lördag vaknade jag och Micke och Micke åkte in till stan med några kompisar. Kring 4 kom Frida till mig och vi gjorde oss iordning. Kring klockan 6 då vi skulle gå till grillen för att äta så kom jag på halvvägs att jag hade glömt mitt dricka hemma. Så vi fick gå tillbaka, och sedan gick vi och åt. När vi skulle gå ifrån grillen och till Macke blev det en jävla promenad! Jag hade en klagandes Frida bakom mig plus att jag med mina ny-skor hade ett par jävla skavsår. Huvva!

Hos Macke var det iallafall jättekul, det var en massa roligt folk och vi dansade och pratade en massa. Det var längesedan man var på en så trevlig fest! Tack så mycket allihopa! Klockan 3 började jag och Micke bege oss hemåt, vi fick skjuss eftersom att jag inte orkade gå med mina skavsår. Sedan stekte vi lite hamburgare och bara kröp ner i sängen och mös. Älskar dig gubben! Ni får bilder så fort jag får min kamera att funka med datorn.

Den här veckan kommer nog bli otroligt jobbig, mycket prov plus att vi har nationella också.. Men det ska nog gå bra :) Idag efter skolan ska jag och Micke ut och springa, det ska bli skönt! Synd att det inte är bättre väder. Hoppas allt är bra!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0