FAN

Asså fan vad jag känner att jag behöver skriva av mig! Stackars blogg. Är så förbannat arg på allting i världen så jag bara vill strypa någon, och matten gör det fan inte bättre heller! Sitter och irriterar mig på precis allting just nu och hur upprörd endel människor får mig att bli. JÄVLAR! Det är inte ofta jag är sur (eller är det, det?) Men nu är jag då fan det iallafall. Är så less på allting, fan lämna mig ifred all ondska! Kom aldrig tillbaka. Jag är sur och ledsen och allting, vet inte ens vad jag känner. Jävla människor! Tänk om det bara fanns snälla sådana på den här jorden, men såklart inte.



Man ska hålla sig till folk som får en att må bra, inte de som får en att vilja gå under

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0