HELO

Ja, igår var det jäkligt trevligt! Det blev en bra show och efterfesten blev också riktigt rolig. Det var mycket folk, från början bara estetare men senare tappade dom flesta kollen och lite annat folk kom också dit, b.la Eve och Micke :) Och det var såå kul att Eve kom dit! Iallafall, tack till alla för gårdagen! Det var skitkul!

Och som den stora frågan brukar komma varje Söndag till en, men nej, jag är inte bakis. Därför ångrar jag inte en sekund att jag inte drack igår ;) Eller jag drack ju, men känns inte som att man drack med tanke på att jag hade 3 liter vin men jag drack bara 2 glas. Jag hann inte med så mycket mer eftersom att jag hälften av kvällen satt och pratade på med Fanny i ett rum, dessutom kände jag inte att jag ville dricka nå mycket mera.

Nåväl, blev inte någon utav klänningarna som jag hade tänkt ha på mig igår.. Utan det blev den här;

Åsikter
Postat av: Yanina

hottie ;)

2009-04-06 @ 15:34:56
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-06 @ 15:36:46
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0