MY DAY

Idag har det varit en riktigt härlig dag med sol och allt! Jag och Frida satt bara i linne ute på estet altanen. Jag gick skola till 3 och sedan gick jag och Frida till Eve, mötte Eve, Linnea och Mariell. Vi satt där och tjoffsa och tjaffsa ett tag och sedan begav vi oss på stan kring 5. Frida köpte 2 jättefina klänningar, hon hade lite dåligt samvete för att det blev så dyrt. Men det ska du inte ha! Det var verkligen värt pengarna ;) Eve köpte en jättesnygg tröja! Och jag köpte ingenting, för jag har inga pengar änn. Så jag var bara med som sällskap :)

Jag kom hem för ca en timma sedan, då dom gick och solade. Jag har städat mitt rum, luktar asgott här inne nu! Plus att jag har tvättat lite kläder. Nu ska jag slutföra mitt arbete i Historian tror jag och skriva lite på mitt och Fannys arbete i Svenskan. Sedan blir det Matteplugg med älskling!

Have a nice day!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0