NEWS !

Idag har det varit ett himla liv här i Boden, en kille som sprungit runt med en pistol i staden och poliserna låg med kåpistar överallt. Creepy. Vägarna var avspärrade och han tog gisslan hemma hos någon. Efter någon timma blev han fasttagen.

Idag har jag varit barnvakt åt lilla David, ca 2 timmar. Kring 4 gick jag  och mamma och fikade med honom och sedan gick jag runt lite på staden, själv. TYPISKT MIG så köpte jag två klänningar! Fan, kan aldrig hålla i pengarna :) Men dom var jättefina! Kan lägga upp bilder senare ifrån dagen, är så stressad nu..

Ikväll blir det myskväll hemma hos pappa i Sävast med Micke. Imorgon blir det fest hos Macke P, ska bli as kul! Jag, Frida, Eve ska göra oss iordning hos pappa. Plus kanske Erica, Olli, Elin, Gustavo, Fanny och Sofia :) Hoppas allt är bra!
PUSS

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0