NU SAKNAR JAG ER!!

Ah nu ar langtan hem ganska stor. Saknar mina alskade tjejkompisar, hoppas ni inte har glomt bort mig. Plus att jag pratade med min alskade Mickis idag och det gjorde mig sa glad, det var bara en kort stund men det kan jag leva pa lange. Ni ska veta att jag tankar pa er allihopa.

I Mandagkvall var jag ute en stund med Stina och Elin pa Lodgen och tog nagra vinglas, det var jattetrevligt. Stina skulla aka till Sverige dagen efter sa jag passade pa att saga hejda! Sedan har vi varit i Lugano och kollat runt mycket, en jattetrevlig stad! Idag har vi aven varit i Italien med mamma, Hans, Jenny och Karl Johan och senare idag har jag och mamma kommit till Lucern, det ar riktigt varmt hara och det ar bara vi tva. Vi har precis varit ute och atit middag och druckit nagot glas vin. Valdigt trevligt. Sa nu nar vi ar pa hotellet igen, sa tankte jag passa pa att skiva till er. Hur haller stallningarna i Boden? Ar allt bra?

SAKNAR MIN POJKVAN OCH EVE OCH VANESSA JATTEMYCKET :( och erica ocksa saklart. Det ar jobbigt att inte fa traffa er, glom inte bort mig ar ni snall. Jag kommer hem i overmorgon :) Hoppas allt ar bra! Tusen pussar och kramar!

Åsikter
Postat av: Vanessa

Naw gumman saknar dig med!! :( Hoppas du har kul! <3

2009-04-16 @ 19:41:50
URL: http://vanessanord.blogg.se/
Postat av: Erica

Klart jag inte glömmer bort dig, hoppas du har jätte roligt, älskar dig! Ring mig när du kommer hem, ska smida planer med dig ;-)

2009-04-16 @ 20:56:37
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0