SWEDEN IT IS

Hallå där hemma :) Nu är jag i Sverige!!! Fast jag är hos ett par släktingar i Stockholm. Klockan 9 går mitt plan hem till Luleå och då kommer älsklingen och hämtar upp mig och mamma på flygplatsen. Snacka om att jag kommer springa i hans famn (L) Efter det har jag blivit tillfrågad att bli bjuden på middag med vin och sedan skumbad, och lät inte det helt fantastiskt? Tackade självklart ja och det ska bli så underbart att få en hemmakväll, bara jag och han. Jag längtar verkligen skitmycket!

Nu ska jag durscha här hos Hasse och Birgitta och sedan fixa till mig lite för kvällen. Miss U guys!

Åsikter
Postat av: SaraP

Hoppas att ni har haft det bra! :)

2009-04-17 @ 18:36:41
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/
Postat av: Malin aka Agnes

haha, hade inga pengar på telefonen så kunde inte svara... Gush, det vet jag inte om jag kan hålla med om ;)

2009-04-17 @ 20:09:36

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0