TIDSFÖRDRIV

Sagt nej till ett samlag? - Ja
Snott någons mobiltelefon? - Nej!
Varit medvetslös? - Ja
Hånglat med nån riktigt ful? - Har kanske hänt när jag var yngre jo
Hånglat med fler än 50 personer? - Ingen koll dära, det hoppas jag inte
Gjort nåt riktigt dumt? - Jo
Gjort nåt du verkligen ångrar? - Ja
Blivit full på ett släktkalas? - Ja
Varit full i skolan? - Ja, tyvär ja
Blivit portad från en krog? - Nej
Varit otrogen? - Har tyvärr hänt.
Varit full på julafton? - Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? - Nej
Slagit sönder en tv? - Nej, haha. Jag har inte ADHD
Önskat att du var det motsatta könet? - Jadå ofcourse
Fått barn? - Nej
Överdoserat? - Nej
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt riktigt olagligt? - Nja, riktigt olagligt vet jag inte. Beror väl hur man ser det:)
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? - haha nej
Fått din mamma att gråta? - Jo
Blivit polisanmäld? - Ja
Slagit ner någon? - Nej, inte slagit ner:) Någon liten smäll om man blivit riktigt sur, men helt onödigt.
Slagit någon blodig? - Ja litegrann
Skämts över dina föräldrar? - Haha jadå
Skämts över din bästa kompis? - Haha o ja ;p
Skämts över dig själv? - Oh yes
Ätit från en papperskorg? - Eh nej

Senaste personer som..
Sov i din säng:
Micke, Erica, Vanessa :b
Såg dig gråta: Micke och mamma, erica också för ett tag sedan.
Fick dig att gråta: Ingen person, mer en sak :b haha
Du delade en drink med: Hm, mig själv?;)
Du gick på bio med: Micke och Maria
Du gick på stan med: Vanessa
Skällde på dig: Hm, det var nog ett tag sedan.. Skött mig bra, I quess ;)
Skickade ett e-mail till dig: är aldrig inne på hotmail

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Haha ja lite :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: MEN JA! Helt sjukt

Varit i...
Usa:
Nej
Norge: Ja
Finland: Ja
Kina: Nej
Tyskland: Nej

Extra stuff...
Tar du droger:
Aldrig, det finns inte i min världsbild
Dricker du: Ja, ibland
Vem är din bästa vän: Ja, de närmaste är väl Vanessa, Eve och Erica :)
Vad är du mest rädd för: Typ döden :s Den är lite skrämmande, tycker jag :)
Vilka kläder sover du i: Trosor, eller stor t-shirt
Vart vill du gifta dig: Utomlands
Vem hatar du verkligen: Det finns ingen person jag hatar
Varit kär: Ja
Kör du bil: Övningskör :)
Har du ett jobb: Jo
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, hatar att va själv :)
Är du ett hälsofreak:  Hm, ja när jag ger mig in för det :b


Stuffs...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Nej, inte vad jag kan minnas
Är du ensam nu: Nej, är med Micke
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Är väl dom där jädrans jesus christ låtarna just nu!
Vill du gifta dig: Oh ja :)
Vill du ha barn: Ja förmodligen!!

Favorit...
Rum i huset:
Mitt
Typ av musik: Hiphop & rnb
Parfym: Hm, den var svår :)
Månad: Juli :)
Sten: ÖH?

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit:
Ja
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jadå:)
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

Senaste...
Låt du hörde:
Den där till andra avenyn i början :b
Film du såg: Mamma Mia :):):) Loveit!
Drink du köpte: Hm, pigelin :)
Mat du åt: LASAGNE =)

Har Jag:
Digitalkamera?
Japp,
Telefon på rummet? Ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nejö!
Husdjur? Jo en kaninis :) världens finaste
Bra kompisar? De bästa
Tar du receptbelagda mediciner? Nej
Varför då? Nej
Vem vill du fika med just nu? Tjejerna kanske

Åsikter
Postat av: amanda

vadå har inte ADHD, man behöver inte ha ADHD för att slå sönder en tv ..

2009-04-08 @ 22:41:16
Postat av: Anonym

haha precis, och bara för att man har adhd behöver man inte slå sönder en tv:)

2009-04-09 @ 08:27:47
Postat av: Vanessa

Haha din dampunge man blir ju rädd för dig ;) "Har du slagit någon blodig": "Ja"... Hahhahahha

2009-04-09 @ 12:01:54
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0