ENGELBERG !

Hallå igen!
Igår kväll var vi på ett grillparty och det var jätte trevligt! Man kan väl dock säga att jag drack mer än vad jag åt.. Så det slutade med att vi gick ut på Eden, inte mamma och Hans då, dom var så trötta. På Eden var det skit trevligt och vi tog några drinkar även där. Vi kom hem vid halv 4 och då somnade jag direkt. Vilket innebär att jag var jäkligt INTE pigg imorse, och jag orkade definitivt inte upp klockan 9 i skidbackarna. Fick inte ens i mig ett glas vatten när jag kom hem.. Så idag har jag missat ungefär hela dagen.  Mamma och Hans var i backarna tidigt och vid ungefär 4 tiden gick jag och satte mig i solen med min nya bikinitopp ;) Staden Engelberg ligger ju 1000 m ovanför marken och vid alperna, så det går inte att ligga helt utan kläder, då blir det lite kyligt. Men solen bränner på! Åh jo. 

Ikväll ska vi snart och äta Pizza och det ska bli så jävla gott! Sedan ska jag, Jennie och Stina vidare på en klubb hära som har "säsongs avslutning! och det ska bli HAPPY TIME! Det är tema ´beach party´ så det ska bli riktigt kul, kul. Min outfit blir shorts och linne, + bakini bh under linnet. Lite sådär lagomt :) Imorgon ska jag försöka hinna ut i backarna eftersom att vi snart åker vidare till det ´somriga schweiz´ YES :) Vi ska till Lugano, där mamma och Hans ska kolla på hus eftersom att de ska flytta hit. Sedan ska vi även till Lücern och Sürisch, eller hur det nu stavas ;) Haha. Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en bra påsk, för jag har det toppen! Saknar bara alla mina påsk kycklingar där hemma ;) Det vet ni. 

-It´s gonna take a lot to drag me away from you, there´s nothing that a houndred men or more could ever do.


Åsikter
Postat av: Vanessa

Haha påsk-kycklingar ;) Saknar dig med bruden!

2009-04-13 @ 15:13:05
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0