EN STOLT HELENA!

Jani..
Måste först berätta en sak som gör mig riktigt stolt, jag har slutat snusa!
Eller ska försöka och det ska gå, jag är bestämd!
Detta är min första dag och jag är hur taggad som hellst,
fast jag knarkar tuggummi och har inte världens bästa humörr.
Men för att unna mig lite så gick jag och Vanessa på stan efter skolan,
träffade Fanny och Sofia ett tag och babblade på =)

Jag har köpt .....
- Läppglans ( mitt favorit )
- Lipsyl ( brukar alltid behövas mot vintern )
- Body lotion with silk ; )
- Hår volumespray ( som luktar så jävla gott, typ pigelin )
- Ny mascara ( min favorit )
- Hårspray
- Ny ögonfransböjare (min favorit)
- Ny pincett (favorit)
- Ögonbrynspenna

Jag fick nämligen min lön in på kontot idag.
Jag har även (duktig som jag är) gått och fixat mig ett eget sparkonto
där jag lade in hela lönen som kom.
Har aldrig haft så här mycket pengar, så det känns typ sjukt.
Jag har alltid varit en slösare, men nu ska jag spara ;)
Dessutom fixade jag så att halva mitt studiebidrag
varje månad åker automatiskt in på sparkontot.
Så jag kommer att få leva fattigt ett tag, men fan vad jag kommer ha pengar sedan! ;)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0