FREDAG!

Idag har jag inte orkat med riktigt allt som jag borde.
Jag slösar hela tiden pengar på godis och mat och det gör mig så sur efteråt!
För jag slutar ändå aldrig vara sugen på något av det och då vill jag ha mer!
Så ja,
som ni förstår har jag hållt mig bra med snuset. Fortfarande duktig!


Igår köpte jag en midjekjol och tre tubtoppar, känner mig nöjd!
Vi åt på max och det var nog det bästa som hände mig under dagen (fetto)
Sedan träffade jag min Erica också en snabbsväng! : ) Var jättekul,
hon fyller 18 år på Torsdag! Då ska jag gratta hon såklart!


När jag kom hem låg jag och Micke och såg på film.
Min pussgurka sov hos mig och det var himla mysigt! ;-*



Igår på stan..
Mariell -
Vanessa, hur mycket tjänade du i sommar?
Vanessa - 6 !
Mariell - 6 vadå?
Vanessa - Eh, ja? Vad brukar sex betyda?
Jag - Haha! Något helt annat än vad ni ens tänker på..

Åsikter
Postat av: Vanessa

hahaha den var fan bäst :D

2009-08-28 @ 14:16:04

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0