GOOD MORNING SUNSHINES

Hm, ta det lugnt nu lilla vän. Ta reda på saker innan du börjar hosta upp massa skit.
Varför skulle jag idas kommentera din blogg? Och anonymt?
Du vet vad jag tycker om dig och jag har inte de bästa tankarna om dig kanske,
men jag hatar dig inte, jag tycker inte illa om dig på något sett
utan jag tycker du är trevlig och social,
sedan kan jag väl stå för att jag tycker du är lite, ja, konstig?
Men ingenting som jag skulle idas slösa min energi på.
Hur som hellst, jag har ingenting emot dig.
Sedan skulle jag aldrig (vad jag än tyckte om dig)
sjunka så lågt att jag skulle skriva taskiga (?) saker på din blogg, anonymt. Nej.
Jag är inte sån.

Idag ska jag på stan med Vanessa så fort hon slutat jobba,
vi ska kolla på lite presenter åt våran kära vän Evelina =)
Funderar bara vad jag ska dra på mig..
Det är bra väder med lite kalla vindar.
Vill inte frysa =)

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0