HM.. ALDRIG IGEN

Haha åh, min klantiga vän Vanessa igen då..
Vi skulle klockan 7 och se en fotbollsmatch ikväll,
men då kommer hon på nu (två timmar innan) att det var nästa måndag istället!
Haha typiskt henne. Såhär börjar mitt samtal ifrån henne
Vanessa - Eh du, det har blivit ett litet, litet misstag här nu va..
Ja, vad ska man förvänta sig?:)
Så det blir Bowling eller något liknande istället, sedan sover hon hos mig i Sävast :)

Alltså, jag blev tydligen en aning för påverkad i helgen märker jag.
Slog på min kamera och upptäckte till min stora förvåning att där fanns bilder.
Jag hade ingen aning om att jag hade tagit några bilder.
Hittade dessutom en bild på Ninas blogg som jag inte heller visste om att jag varit med på :b haha
Den kan ni få se, men de andra (från min kamera) vet jag inte om jag vill lägga upp, hehe.
Det är tre bilder på mig och min gode vän Eric, mer flummiga än någonsin förr!


Jag, Nina och Cia.
Två av mina vänner som jag umgicks med mycket förut.

Åsikter
Postat av: friduslinus.blogg.se

hahaha wtf. nu blev jag chockad, ? är vanessa nya hackkycklingen ?

2009-08-17 @ 21:16:58

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0