MÅNDAG MORGON.

Åhnej, nu börjar det.. Skolan. Idag börjar Helena tredje året på estet-musik.
Lördagkvällen var verkligen lyckad :) Vi var en massa tjejer som åt pizza hos Olivia.
Vi lekte lite lekar, några ölspel och pennan i flaskan osv. Jättekul :)
Jag vet att jag inte skulle dricka och det råkade jag nog göra.
Alla bjöd fram och tillbaka, så det slutade med att jag blev lite rolig =)
När jag och Erica skulle hem, så var båda för vingliga för att cykla.
Så vi fick gå ifrån stan. GÅ IFRÅN STAN TILL MJÖLKUDDEN (!!!)
Det tog nog 2 timmar.
Sista kilometrarna började jag bli så pass klar så jag kunde skjussa Erica :)


Jag och födelsedagsbarnet =)


Olivia fick en dildo =)


Vi blåste upp kondomer till ballonger =)


Man skulle hålla kortet kvar över läpparna genom att "suga in" det hela tiden med läpparna,
sedan ge över kortet till den bredvids läppar.




Micke när han hämtade mig, i den jävligt jävligt fula bilen ;)
Trodde aldrig jag skulle få se min pojkvän i en sådan.



Igår var jag med min älskling och det var så mysigt!
Han kom och hämtade mig i Luleå och tog hand om mig när jag mådde så himla dåligt..
Sedan lade han om mig i sängen, så att jag fick sova några timmar.
Sedan mådde jag mycket bättre =) Då åkte vi och köpte maxmat.
Sedan såg vi bara film och gosade, har längtat så mycket efter honom!!

Nej, nu är det väl dags att börja göra sig iordning.
Nu har ni iaf fått en liten uppdatering ;) Pussi!

Åsikter
Postat av: Micke

haha! fulast bil vinner. Jag vinner fan med hästlängder över vilken ful bil en eves pojkvän sitter i :D Ska uppdatera min blogg snart då vi körde ner i en brunnjävel utanför skolan :P Jävlar vad vi hade kul med sörlänningarna då vi lyfte upp den från hålet :P

2009-08-27 @ 21:54:44
URL: http://infectedmike.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0