MIN FÖRSTA LEDIGA MÅNDAG

Jag vaknade kring klockan 12 av att Micke kom hit på sin lunch,
jag gjorde lite nudlar åt stackarn.

Nu ska jag snart springa över till Evelina och det ser jag fram emot.
Älskar den tjejen, hon är världens bästa vän och jag blir glad bara av att tänka på henne.

När Vanessa slutar jobbet, kring halv 5 så kommer hon också och umgås med oss,
då ska vi gå ut och äta sushi! Det älskar jag också hur mycket som hellst.

Ikväll blir det nog bara film-mys med Vanessa, hon ska sova hära.
Det blir ingen night out eftersom att hon kämpar och jobbar!
Kan väl kanske inte säga att jag är avis,
har ju gjort bort mina sex veckor och nu väntas bara pengarna! ;)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0