MIN HELG

Hallå!
Fredag var min sista jobbdag och det kändes jäkligt skönt men ganska tomt,
med tanke på att jag har jobbat 6 veckor denna sommar!
Så nu har jag två veckor ledigt innan skolan börjar..
I Fredags lärde jag upp Amanda, hon som jag är handledare för på jobbet hur hon ska klippa med gräsklipparen osv. Hon var jätteduktigt =)
Så min dag gick ungefär ut på att sitta i bikini, steka och kolla hur hon jobbade.
Såhär roligt har vi på jobbet -


 


Två duktiga arbetare.

Amanda målar

Jag sitter och chillar på min klippare

Amanda lär sig klipparen.

Helgen har jag spenderat i min älsklings stuga med hans lillasyster och föräldrar.
Det har varit riktigt mysigt.

Vi har varit ute i det goa vädret och vi har varit på olika stränder och badat.
Vi har ätit en massa gott och druckit en massa vin =)
Jag har ju alltid vetat detta, men jag säger det igen - jag har världens mysigaste pojkvän! ♥







Tack för en underbar helg! ♥




Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0