MOONLIGHT BOWLING

Hello sunshines!
Idag vaknade jag på ett ganska oväntat sätt, men som sagt så sov jag med Vanessa.
Så vad ska man förvänta sig? ;) (har sagt detta många gånger förr)
Jag vaknade av att hon satte min kära kanin i ansiktet på mig. Hehe :)
Sedan har vi mest chillat hela dagen,
nu är vi i stan hos min mamma och ska sedan till Vanessa och sova och mysa till någon film :)

Vi har varit med Erik och Micke och bowlat, det var riktigt kul men jag var ju inte direkt något proffs.
Vi fick moonlight bowling och vi var de enda som bowlade så vi fick lite special med hög musik osv.
Ni minns att jag skrev tidigare att det fanns hemska bilder från i helgen från MS på mig och Erik?
Jo, jag tänkte lägga in dom nu bara för att Erik åker hem till Lund imorgonbitti :( 
Så det får ni som ett minne av erik tills vidare när han är som mest mongoloid! ;)
Och jag får väl la bjuda lite på det..




Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0