NORBOTTEN SVIKEN INTE

Jag måste då med stolthet säga att norbotten inte har svikit med vädret i sommar!
Jag är verkligen nöjd med min sommar och det jag vet att den är nästan slut,
men det känns helt underbart att veta att det är min sista dag på jobbet imorgon
och jag har två hela veckor att vara ledig och göra vad jag vill (!!)

Jag har precis kommit hem ifrån en promenad med Eve, vi gick rätt långt och pratade.
Kvällen har vi spenderat hos Vanessa och sett b.la filmen Sidney White.
Den var jättebra, vi fick oss många goda skratt =)

Imorgon börjar mitt sommarlov! Jag längtar.
I  helgen skippar jag Farmen och svininfluensan och åker till Mickes stuga.
Det ska bli jättemysigt att komma bort i några dagar och bara ta det lungt.
Det har minsann inte blivit av en enda helg under sommarlovet.
Godnatt läsare!

Åsikter
Postat av: friduslinus.blogg.se

det har ju varit svinsvinigt väder =( men du har varit utomlands och inte märkt vilket helvete vi fått stå ut med =(((

2009-08-07 @ 02:25:58
URL: http://friduslinus.blogg.se/
Postat av: friduslinus.blogg.se

det har ju varit svinsvinigt väder =( men du har varit utomlands och inte märkt vilket helvete vi fått stå ut med =(((

2009-08-07 @ 02:25:59
URL: http://friduslinus.blogg.se/
Postat av: Erica

I agree, friduslinus :p

2009-08-09 @ 18:17:36
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Meh, det var ju bara en vecka ;) Och tur som jag har så valde jag preeeecis rätt vecka att åka på!

2009-08-09 @ 19:14:18

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0