ONSDAGSMYS!

Imorse gick jag och Vanessa ut och solade.
Men det känns ganska meningslöst, känns inte som att man får någon färg längre..
Nu sitter vi och ser på Tyra Banks show och ska snart se gossipgirl. Ja, vad ska man annars göra i den här hålan?
Längtar tills jag får flytta härifrån..

Ikväll blir det MS bränna med Vanessa, Eve, Frida och Jennie.
Fast jag blir nykter, pallar inge mer nu ;) Nu har min kropp sagt ifrån.
Sista blir Lördag då jag ska till Luleå och fira Olivia, sedan ska jag försöka vila fram tills min födelsedag,
förutom andras födelsedagar kanske, eller om det är någonting mycket speciellt..
På det sättet sparar man massa pengar också :)

Här är förästen några bilder ifrån bowlingen igår-



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0