OVÄDER

Idag har jag som sagt varit på sushibiten och ätit med Vanessa och Eve.
Det var jättetrevligt och vi satt ett långt tag och bara pratade också,
Sedan hade vi en massa jäkla ärenden på stan som vi var tvugna att göra!

Vi gick senare upp till mig och såg lite TV, när plötsligt både datorn och TVn slog av. Då märkte vi att det åskade och blixtrade. Jag som är livrädd för sådant (!!) Så då drog vi ur alla kontakter och satte oss och spelade kort istället.
Jag förlorade gång efter gång och fick namnet "negern" eftersom vi spelade neger eller president. Suck.
 Jag verkar ha tappat min speltur. Fast då konstaterade vi snabbt att jag har tur i kärlek istället :)
För det är väl så det brukar vara?!

Efter ett tag med blixtrandet och allt räknande ifrån hur långt bort den skulle vara så kom det plötsligt en jättehög smäll och vi alla tre flög högt upp i soffan. Eller iallafall jag och Eve, för Vanessa ska alltid vara så cool när det gäller sånt där ;) Vi förstod att det inte kunde ha varit en vanlig smäll ifrån ovädret och efter ett tag kom det två brandbilar som stannade vid lägenheterna som är nästan bredvid min. Det var lite läskigt! Tänk att blixten slog ned i någons bostad (eller vad det nu var) Det vet jag inte riktigt, eftersom vi inte vågade gå ut och kolla.

Nåväl nu har vi iallafall bakat kladdkaka och poppat popcorn som vi sitter och frossar med, och nu ska vi slå på filmen The Hangover som är askul! Ett måste att se, iallafall om ni har samma humorr som mig ;)

Godnatt ;-*

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0