SÖNDAGSMYS FÖRFAN!

Precis när allting är som bäst, ska det alltid hända något..

Igårkväll hade jag en himla rolig kväll, verkligen! Den var så jäkla lyckad!
Kvällen började jag hos Mickes bror Martin. Där satt jag och förfestade lite
med Mickes bröder Martin och Mats, och Martins tjej Elin.
Senare kom Micke och Tobbe dit och kring 11 tog vi en taxi till MS bränna.
Det var GLOW PARTY och det lyckade MS bra med!
Det var riktigt häftigt med ljuset som fick ens ögon att lysa grönt
och tänderna lyste också gröna. Man såg ut som shrek! ;)
Och Frida, erkänn jag hade bästa repliken under kvällen? ;)
"ursäkta, men du har din handväska på min röv"
Jag och Eve stannade bara där tills klockan halv 2, då vi ledsnade.
Då gick vi hem och pratade ett tag. Sedan slocknade vi nästan direkt!

Jag och Eve har promenerat ner till Max och käkat, det var skitgott!
Vi hyrde även två filmer som vi ska se ikväll, Hatad och älskad av alla & Shrek 3 ;)
Det blir mys som tusan.
Jag sover hära, och laddar inför skolan imorgon! Då börjar allvaret.

Har fått många frågor, och era svar får ni imorgon!
Så ni som vill fråga någonting, passa på innan imorgon!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0