STADEN, MED ELLER MOT MIN VILJA?

Snart blir det att åka till Luleå med Vanessa och Mariell.
Jag har haft sådan beslutsångest, om jag åker dit kommer jag bara slösa pengar!
Plus att det är jobbigt att tassa runt på stan när man inte riktigt känner för det.
Hade faktiskt varit skönt att bara lägga sig i sängen och vila! :)´
+ med att jag åker är ju att jag får umgås med mina underbara vänner
och att jag får käka goood max-mat ;) hehe.

Kanske hittar jag något fint, som inte är så dyrt :)
Shame on me! Jag ska spara!!


Åsikter
Postat av: Fordons-Olle

Men du klarade dig såå bra gumsi:) Önskar att jag hade klarat mig lika bra.. Eller nä, älskar att slöööösa ;) haha

2009-08-27 @ 22:12:06
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0