SURSTRÖMMING!

Heeej.
Har precis haft surströmmingsfest här hemma ;)
Eller fest och fest, hehe. Med pappa och Agneta!
Men med surströmming är det alltid fest ;) Love it!
Sedan har jag och Agneta pratat massa om jobb osv, vad jag ska plugga vidare till sedan.
För er som är intresserade så kan jag säga att jag ska bli psykolog :)
Just för att jag älskar att ta hand om människor och hjälpa dem.
Om någon har problem, så vill jag hjälpa till. Det känns alltid så bra.
Så jag har suttit och kollat runt lite på arbetsförmedlingen, och detta ska jag då plugga i Göteborg.

Idag har jag varit med Eve, vi har solat osv.
Hon kommer strax hit, så det blir myskväll med bästis :)
Ser framemot det!:)
Kanske blir det att bada lite bastu? För er som inte vet så har jag bastu på rummet!
Jag har ju faktiskt aldrig lagt upp någon bild på mitt rum här hos pappa,
så det kanske börjar bli dags :)
Men det får bli någon annan dag, idag har jag inte någon kamerasladd!

Imorgon ska jag till Luleå och fira Olivia som fyller år :) Grattis gumman!
Grattis också till Axana som fyllt 18 år!
Synd att man inte kan dela sig på mitten,
isåfall hade jag kommit och firat er båda!:)
Hoppas ni får en trevlig helg!


Åsikter
Postat av: Olivia

Tack snygging! ;) <3

2009-08-21 @ 21:04:18
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0