TONIGHT IS THE NIGHT

Yes, tonight is the night with my girls.
Jag, Vanessa, Eve, Mariell, Frida och Jennie spenderar kvällen på MS bränna
Det ska bli riktigt mysigt.
Vi börjar nog mest troligt kvällen hos Eve och färgar Mariells hår och ögonbryn ;)
Ska fråga om jag får låna lite färg till ögonbrynen jag också, det behövs!
Mina har blekts så himla mycket i solen.

Eftersom att Vanessa åker hem rätt tidigt pga jobb imorgon, så åker mest troligt
jag och Eve senare och umgås lite med hennes Micke och min Micke.
Lite komiskt det där med samma namn ;) Det var dock inte planerat, haha!

Ska bli en riktigt trevlig kväll, det känner jag på mig.
Och denna öppnas av Helena senare


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0