TORSDAGSLYX!

Idag när jag vaknade hade pappa lagat lunch
åt mig och sedan plaskade jag ner i badkaret.
Det var så härligt, och nu känner jag mig renast i världen : )
Jag har gjort ansiktspeeling, ansiktsmask, rakat mig, smörjt in mig.
Jag hade tillochmed små gurkor över ögonen :)



Igårkväll hade jag jätte trevligt!
Jag vet att jag sa att jag inte ska dricka föränn min födelsedag,
men det var svårt att hålla sig med
Eves fina erbjudande om champange!

Dessutom tänkte jag att det är sista Onsdagen på evigheter som man får denna möjlighet.
Så vi fyllde oss lite med skumpa och sedan gick vi ut på MS bränna.
Det var hyffsat mycket folk, dock var det mest lumpare.
Ja, ja jag hade skit trevligt hursomhellst och träffade även Fanny och Sofia!
Det var ett himla bra tag sedan.

Ikväll ska jag laga mat åt karlarna i mitt liv, dvs Micke och pappa :) Hehe.
Det blir Helenas speciella korvstroganoff med jasminris. Jepp jepp.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0