SVININFLUENSA = FÖRSENAD SKOLSTART?!

Godmorgon, godmorgon!


Efter min och Eves film igår så gick vi upp och bakade ännu mer kladdkaka, jag undrar hur det här kommer sluta?!
Jag har gått upp i vikt nog som det är, men aja. Jag och Vanessa ska lägga upp ett träningsschema nu som vi ska följa när skolan börjar.. Jag väntar på att Eve ska vakna så att jag kan göra oss någon god frukost, vi har dock inte så mycket i lägenheten eftersom att mamma är i stugan och har varit det ett bra tag.

Ikväll ska jag åka till min älskade pappa och jag längtar så mycket, känns som evigheter sedan jag träffade honom. Han har varit på bilsemester i nästan tre veckor. Jag kommer krama ihjäl honom. Just nu känner jag att jag behöver få bli lite pappasjuk ett tag, jag kommer nog att stanna där i några veckor. Micke kommer också dit ikväll och jag ska färga hans hår svart och han ska slinga mitt. Jag ska slinga utväxten lite som har blivit för lång nu! Sedan får jag se vad som hittas på, någon film kanske?:)

Pappa =)


Har ni hört förästen att skolstarten kanske ska försenas pga svininfluensan?! Enda anledningen till att den inte ska är föratt vi ungdomar kommer att missa så mycket i skolan. Men jag menar, när skolorna börjar kommer smittan ändå att spridas hur snabbt som hellst och alla kommer bli sjuka, så då kommer vi ju hursomhellst missa mycket av skolan? Lika bra att missa till en början och kanske få hålla sig frisk + att få ett längre sommarlov ;)



Åsikter
Postat av: Erica

Om du har tur så får du vara den lyckliga i helgen ;)

2009-08-11 @ 15:08:45
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: SaraP

Ja, det skulle inte vara helt fel att få förlängt sommarlov pga svininfluensan :)

2009-08-11 @ 19:26:04
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/
Postat av: Fanny bloooom

Ja ett längre sommarlov hade ju INTE suttit fel.. Men hur som helst så vill jag faktiskt träffa dig någon dag framöver ;)

2009-08-13 @ 11:50:32

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0