SVAR PÅ TAL LÄSARE!

Har du nånsin blivit dumpad?
" Nej, jag har faktiskt aldrig blivit dumpad.
Men det betyder inte att jag aldrig varit ledsen över en kille :)"

Umgås du helst med dina vänner eller din pojkvän?
"Det är väldigt olika, beror på vad man ska göra. Endel "aktiviteter" vill man ju göra med sina tjejkompisar som att shoppa, sola, gå ut och festa, träna, ja men allmäna saker, kanske bara sitta och snacka skit. Medan man med pojkvännen t.ex kanske vill gå på bio, gå ut och äta eller bara ligga och gosa. Men det är väldigt olika från dag till dag :) Tror inte på förhållanden där man umgås jämt, man måste ha sina egna liv."
Hur gör du för att vara så söt? :)
" Det kommer bara naturligt ;) hehe, nemen..
Jag lovar att det finns dagar då jag inte alls är sådär söt som du tror! "

Hur stylar du ditt hår, tar hand om det och vilken färg har du på det?
"Min hårfärg är ganska blond just nu, det har blekts så mycket utav solen. Jag lägger upp en bild nedan, får du se.
Jag använder inte så himla mycket produkter till mitt hår. Har tagit väldigt länge för mig att köpa mig t.ex ett hårspray, det har min vän Vanessa fått tvinga på mig ;) Så jag gör det väldigt enkelt. Plattar, eller lockar. Jag använder dock alltid värmeskydd för att undvika att det slits. Ibland lockar jag med vanlig locktång (har tusen olika) men för mest naturligt resultat brukar jag bara locka med min platt tång, blir skitsnyggt! "



Vem är din idol, inspiration till utseende/kläder ? :)
"Jag har ingen direkt kändis som jag "härmar" med kläder, jag har väldigt egen stil.
Den kan skilja sig från dag till dag.
Däremot kändisar jag tycker är snygga och kan inspireras av är b.la
Megan Fox, Eva Longoria, Jessica Alba, Penélope Cruz osv."

Vad sminkar du dig med ? Och hur ?
"Jag lägger först grunden. Dvs foundation och brunpuder.
Sedan målar jag mina ögonbryn (som jag hade behövt färga nu för att de blekts så mycket utav solen)
Efter det sätter jag ögonskugga, en ljusare längst in mot ögat och mörkare utåt mot ansiktet.
Oftast brun. Jag älskar brun som ögonskugga ;)
Sedan sätter jag eyeliner, väldigt tunt sträck.
Jag böjer alltid upp mina ögonfransar och stoppar sedan väldigt noga mascara.
Där har ni Helenas sminkkurs ;) "

Hur lång är du och hur mycket väger du ? :)
" Jag är 1,57 cm lång (kort) och jag väger 46 kilo. "
Hur många har du haft sex med?
" Inte för många och inte för lite :) "
Hur är du ställd till analsex?
"Personligen är det inte någonting som jag skulle föredra, det finns ju lixom andra vägar att gå. Men det är ju inte så att jag ser ner på folk som har det. Men jag är väl inte ställd så positivt till det."
Sväljer du?
Gör du? ;)
Hur känns det att vara tillbaka hos din livs kärlek?! :)
"Självklart känns det skitbra, efter en sådan tråkig sak, att hitta tillbaka till varandra.
Allting blir helt annars, man inser verkligen vad man har och det tänker man på varenda dag.
Vi har verkligen hittat tillbaka till varandra och står varandra närmare än någonsin.
Men som du sa, vi är ju varandras stora kärlek så vi har ju alltid varit nära varandra.
Detta fick oss bara att tänka till tror jag, vi bråkar nästan aldrig längre.
Just för att vi är så rädda om varandra.
Alla bråkar ju någon gång, annars vore det ju knäppt.
Men vi skulle aldrig bråka över någonting löjligt nu och riskera det vi har.
Så jag tror det var bra det som hände :)"

Här har ni en bild på oss, jag och min älskling! SMACK! ;-*


Åsikter
Postat av: vanessa

Det ska alltid vara ni! :) Ingen bitch ska få komma emellan ;)

2009-08-31 @ 19:36:28
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0