SNUSFRI DAG 1

Heej.
Idag har jag ätit sushi med mamma och pappa! Gooott.
Jag och mamma var på dollar store tidigare och sedan åkte vi på apoteket och köpte dessa

De fungerar faktiskt riktigt bra och nu är jag så inställd på att bli snusfri!
Har hållt mig hela dagen och med sugtabletterna blir man inte alls sugen,
snarare tvärtom..
Så håll tummarna för mig nu!

Senare gick jag med Eve och Hanna och solade, det var jättehärligt.
Sedan mötte vi upp Vanessa, Eve gick och köpte mat och sedan
har vi bara suttit hemma hos mig och tjattrat på.
Nu har dem precis gått =)

Hoppas allt är bra med er
och ett stort HURRA för mig som är så jävla duktig!
JAG SNUSAR INTE LÄNGRE!

Åsikter
Postat av: Fanny

DU ÄR SÅ DUKTIG PUSSGURKA:)

2009-08-27 @ 21:52:01

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0