EH, LITE SENT. MEN ÄNDÅ!

Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen och det ska bli bättring med det! Det är bara det att jag varken har tid och har nästan alltid folk omkring mig, när jag har folk omkring mig kan jag inte koncentrera mig. Så det är där det skiter sig! Jag måste bara få sätta mig ner för mig själv och skriva, när jag väl skriver.

Min helg har varit så jäkla bra! Luleåkalaset alltså :) Det var verkligen värt alla pengarna! På Fredagen var jag, Erica, Jessica, Olli, Maria och några fler hemma hos Ollis pojkväns bror och förfestade. Vi drog ut på området vid halv 10 för att se Ledin och han var ju underbar som alltid! Alla sköna sommarlåtar. Det blev en jättelyckad kväll men många roliga karuseller också, som jag och Erica skrattade oss igenom. Kring 2 tiden då regnet kom så åkte jag och Erica hem till henne och sov!

På Lördagen var jag, Erica, Linnea, Micke och Vanessa på fest hos Frank som bor mitt i stan. Det var jättetrevligt med en massa folk. Vi gick ut på området kring elvatiden och där gjorde vi lite allt möjligt. Jättetrevliga och lyckade kvällar båda två, jag kunde inte ha haft det roligare! Lördagen tog jag och Micke en taxi hem vid halv 4 till Boden, det var lite segt men väldigt skönt när vi väl var hemma. Älskar att krypa ner i sängen med honom

Där har ni en bit av min helg, jag kommer att skriva mer senare. Men just nu blir det snart Kina med Micke för att vi firar våran dag. 1 år och 9 månader ♥ Grattis till oss!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0