HEJ HALLÅ!

Just nu sitter jag och väntar på mat.. (förvånar det er?)
Senare ska jag köra in till stan föratt träffa Eve.
Vanessa kommer också senare, när hon slutat jobba.
Så min kväll kommer jag att tillbringa med dom knasbollarna!

STEG 1
Namn: Helena
Födelseplats: Boden
Bor: Boden
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Blondin för tillfället.
Skostorlek: 35-36
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag: Har inte hunnit ta på mig några.
Dina svagheter: Envis, ger mig inte föränn jag får som jag vill.
Rädsla: Bli sårad, getingar och plåster på sår.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Jag snosar ett tag tillllll..
När somnar du: Om jag är ledig så är jag en riktig nattuggla, är jag uppe tidigt och arbetar eller pluggar så blir det tidigt i säng.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
McDonalds eller Burger King: Mcdonalds
Adidas eller Nike: Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: .. ?
Choklad eller vanilj: Choklad !!!

STEG 5
Svär du? Ja, händer väl
Sjunger du? Jo, händer ofta i dushen.
Duschar du varje dag? Ja, men inte håret.
Gillar du skolan? Nje, inte direkt gillar. Men jag trivs!
Tror du på dig själv? Haha, ja ofc!
Kommer du överens med dina föräldrar? Hm, ibland är dom bäst och ibland är dom sämst.

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? Ja
Rökt? Ja
Shoppat? Nej
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi? Ja!!
Stått på scen? Hm, ne
Skejtat? Nej
Bakat? Ja, igår senast ;)
Stulit något? Haha nej.
Ljugit? Jag tror inte det.
Rakat dig? Haha ja
Kysst någon? Jaa!
Kramat någon? Jaa
Haft sex? Jaa

STEG 7
Har du någonsin..


Däckat eller varit jättefull? Ja
Varit full?  Ja
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? Ne, inte så jag legat på backen ;)
Busringt någon? Haha det har nog hänt under åren!
Gjort något som du ångrade? Ja, absolut. Annars lär man sig väl aldrig något?
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Hm, jo det har nog hänt på något prov, och på typ högstadiet.
Kastat en sten på nån ruta?:  Haha ne, men skulle va jävla kul!


STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Clara, Elias, Mio.
Hur vill du dö? När jag är riktigt gammal och nöjd.
Vad vill du bli när du blir gammal? Jättesnäll mot alla : )

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Hm 2,3? Svårt att säga..
Antal CD-skivor du äger? Ingen aning.
Antal piercings? 0
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? haha , jag vet inte :b

STEG 10
Vad ska du göra nästa sommar? Ev ta en bartender utbildning med Vanessa i något land, 3 veckor lång. Sedan ska jag jobba för hela slanten! Så jag sparar tills slutet av sommaren då jag flyttar.
Vad ska du göra i vinter? Hm, gå ut och festa för att hålla sig varm? ;)
När tar du studenten?: 2010
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja
Vad händer till helgen? Eve fyller 18! :D Så det blir att fira henne för hela slanten!
Vad vill du helst göra just nu? Jag vet inte riktigt. Äta? Eftersom min mat står färdig på bordet.


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Ja, klart:)
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? helheten, ögonen, håret, kläderna, kroppen
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Hm, jag vet inte. Den var svår =) Många har, men.. Frida skulle jag gissa!
Vem är den mest perversa person du känner? Haha, jag vet inte. Erica kanske =)
Hur många gånger har du varit utomlands?  Typ 15,16 gånger?
Vilket land är bäst? SWEDEN ;)


Åsikter
Postat av: Erica

Haha jasså så jag är mest pervers? ;o

2009-08-12 @ 14:45:20
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0